Snörvel

Nu är jag less på förkylning!!!
Jag vill vara pigg och frisk och orka träna!
Jag vill springa på soliga kvällsrundor!
Jag vill träna styrka så svetten lackar!
Jag vill cykla mil efter mil på varm asfalt!
Jag vill lägga mig ner i soffan efteråt, nyduschad och belåten och adrenalinpepp!

Jag vill vara grisröd, svettig och totalt slut!!! 🐷 

Kommer inte bli några under 30 min på Vårruset imorgon i alla fall. Men jag hoppas att jag kommer känna mig så pass pigg att jag orkar jogga hela rundan i alla fall!! 

Steg ett till det är vila!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja mä!!!!!

2014-06-03 @ 22:27:40
Postat av: Din lillasyster

Tycker inte du ska jogga överhuvetaget ja om du inte är frisk!!!!!!!!!! Hjärtmuskelinflammation är en allvarlig sak och med lite otur kan man dessutom råka ut för ännu värre åkommor! Mvh/ Sjuksköterska på medicinakutvårdsavdelningen som hade en ung patient med det senast denna vecka.

Svar: Too late! Men tog det lugnt!
Helelena

2014-06-03 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback