Gah!!

Hittade tre snorjobbiga övningar på Uppochhoppa! 
http://uppochhoppa.se/traningspass/tabatatisdag/tabatatisdag-hopp/
Hon sa: kör de tre rakt av!
Jag sa: blanda de med lite lugnare övningar emellan.

Så blev det! 
Skulderdrag är den övningen Lofsan visade på Nyhetsmorgon för nån söndag sen.
Sidomarklyft körde vi när vi va hos en PT i stan min syster och jag, en vikt i ena handen som du drar på sidan, ner till knäet typ och upp igen.
Och på sista övningen (som jag hittat på Rögnisch running school, med Lofsan provade jag även en rörlighets/styrkeövning för rumpan som Lofsan  visade i söndags! 


Mycket Lofsan, men hon visar så mycket bra övningar!! 

Här hittar ni hennes blogg och klipp från Nymo: http://www.lofsan.se

Hög puls under benövningarna och svid i musklerna under de lugna!
Nu ska jag invänta att lilleman vaknar sen ska vi bada!


Feberfri är han idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback