Höstpromenad och allt det andra.

Nu kan jag nog sätta Check på alla punkter jag planerat för helgen!
Har just genomfört en (om dock motvillig) höstpromenad. Den enda i helgen, och som vanligt nu efteråt så fattat jag inte varför. Det är ju så skönt!!
Och det är ju uppiggande och uppfriskande, precis som jag vet!
Ändå ligger jag i soffan och tänker: Jag är ju så trött...
Trots regn och rusk!
Har även idag hälsat på min vän L och firat dottern. Igår städade jag, bland annat, tvättstugan, lagade Texas chili!
Och bakade Fudgebrownie utan fudge, då den stelnade innan jag hann få den på kakan. 
Men jag snodde ihop en annan topping, som jag tror gjorde den godare och även sötsliskigare, om man gillar sånt.
Och så har jag myst med E. 

Och fredagkvällen avlöpte väldigt lugnt då S var jättetrött och hade lite feber så han somnade halv åtta... 

Nu ska jag hoppa ner i ett bad, medans de manligare familjemedlemmarna är på fotboll! Helglyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback