Yes!!

Kändes sååå bra!!
Fast jag ser lite drogad ut...
Kollade inte så noga vid fototillfället...

Huset är i alla fall i hyfsat skick nu!
E hade redan röjt en hel del i kök och vardagsrum när jag kom hem (han var hemma på recovery efter madviruset..).
Så jag röjde uppe och hann med både vårat och Alvins sovrum. Den där förbannadejävlaskitskämshallen kommer aldrig nånsin bli städad!

Lite mera plock i badrum och tvättstuga hann jag oxå med!
Så pass att jag kommer sova gott i alla fall!

Sen var det min tur!
Började med en sen, lätt joggingrunda, kom nyss hem. 
Kändes bra, inte alls den där tungheten jag kände förra veckan, även om det tydligt kändes att all kondition var borta!
Nu ligger jag här och väntar på att pulsen ska gå ner lite så ska jag yoga lite innan det är dags för duschen!
Så, jag får nog säga: mission storstädning completed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback