Är det inte det ena så är det det andra...

Suck...
Blir less, på allt mitt gnäll och allt mitt grin men framförallt blir jag frustrerad över allt skrik!!

Nu har jag inte upplevt så mycket skrik över magen, tror jag, däremot så skriker han så fort han ska sova. Eddie alltså...

Alla fyra gånger han sovit idag så har han skrikit sig till sömns. Och när jag funderar bakåt så har nog de mesta skriken de sista dagarna varit i samband med sovningen, när han då sovit.

Men jag tror jag hittat orsaken till detta i alla fall, vilket känns lite bättre, även om skriken är lika jobbiga ändå!
Läste på andra ställen oxå om barn som skrikit just vid sovdags runt 3 månader... 

Men man mår ju så dåligt för hans skull, som skriker sig hes flera gånger om dagen, varje dag... 😢

Och så mår man ju ännu sämre för att man inte riktigt orkar med...

Och så tänker man på alla som har det bra mycket värre med sjukdomar och kolik och allt möjligt, och då känner man sig ännu sämre för att man knappt orkar med ett fullt friskt barn som följer det "normala"... 
Näe, lite sömn på det här tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback