Scchh...

Alvin börjar dagis idag och Eddie sover...
och jag gör detta...

Lustigt hur saker kan förändras och hur man kan omvärdera saker.
Innan Eddie kom, när jag var sjukskriven, tyckte jag Alvins fem timmar på dagis var korta och blev nästan mer stressad av att försöka hinna vila på den tiden. Och det var alltså ens innan Eddie var född, när jag var hemma helt själv.

Idag känns fem timmar som eoner av tid! Och om Eddie bara låter mig ligga och vila en timme av de så kommer jag vara mer än nöjd!! Det känns som rena lyxsemestern!

Jag tror till och med att det kan komma att kännas lite tyst och tomt utan Alvin som surrar runt omkring en. Men just nu känns det riktigt skönt i alla fall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback