Pust...

Efter en usel natt, Eddie är förkyld och sover pissdåligt, så var planen Birsta... Det var skönt att lämna barnen hos mormor, men Birsta är ändå energislukande. Men vi lyckades rätt bra ändå tycker jag, alla julklappar är inhandlade!! Såå skönt!! 

Sen hämta vi trötta barn.... 

Och nu har jag precis snabbstädat lite nere, när fan ska man annars hinna? Det är ju stört omöjligt när barnen är hemma!! De är ju som två stormvindar, hela tiden!! 
Så det dröjer väl inte länge innan det ser likadant ut.. Men men, nu är det gjort. 

Och efter tre nätter i tältsängen (visade jag den??) så sover nu Alvin i kojan uppe inatt. Spännande med nya ställen...
"Jag gillar inte mitt rum nu, bara leksakerna." Sa han idag... 😔

Såhär såg tältsängen ut som han och pappan byggde ialla fall, om jag inte visat den...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback