❤️

Den lilla, lilla söta människa som skapar så mycket känslor! 
Så mycket kärlek och så mycket kaos!
Jag önskar att jag hade mera tålamod och mera tid. Mer kärlek är omöjligt, det är redan fullt av kärlek. Även om jag ibland inte orkar visa det, när det känns som att du gör allt för att framkalla mina dåliga sidor. 

Jag vet att ibland när jag tror att du gör allt för att reta mig, så är det inte så. Det är jag som är för trött och blir lättirriterad och jag blir så arg på mig själv för det. 
Men jag försöker alltid att förlåta och försonas och älska dig när jag återfått orken. 

Denna lilla, lilla söta människa som skapar så mycket känslor! Så mycket kärlek och så mycket kaos!
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback