Kvällspromenad!

Hittade en lucka för mig att smita iväg själv på promenad.
Grabbarna hade det bra på golvet utan mig!
Så jag drog på en efterlängtad runda runt skidspåret! Har inte varit runt där sen i mars!
Happy girl! 

Det är såå skönt att orka och kunna röra på sig igen!!! Så tacksam över min kropp och att den är pigg och frisk och tar mig dit jag vill.
Och det spritter verkligen i benen av längt till att springa! Hur skön en promenad än kan vara så kan man (iaf inte jag) få samma lyckorus efter en promenad som efter en löptur.
Och när jag kom ut på vägen på hygget så joggade jag faktiskt väldigt lätt uppför den första biten av backen.
Lite svid i lår och pulshöjande, blev genast lycklig!

Och när jag kom hem körde jag en andra omgång av pass 2 av Mammamage. 

Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Thea

En promenad är aldrig fel!

Har du svårt att hitta träningsinspiration i sommar så har jag precis publicerat ett inlägg kring detta på min blogg. Titta gärna in en sväng!

2015-07-10 @ 21:59:03
URL: http://theasspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback