Buhu - dag 99

Alltså, denna förkylning som började lindrigt, vilket det iofs oftast gör, slog ut och blev en riktig förkylning.

Inatt slogs jag med hosta, feber och kräktes till och med av hostan.
Sömnen blev direkt lidande och denna dag har inte varit en av mina bästa...
Alvins förkylning har tagit omtag så han är inte heller pigg. Eddie var lite snorigare i morse, men är, peppar peppar, symptomfri på dagarna. 

Och jag tycker så synd om mig själv!
Efter denna pärs till graviditet känner jag verkligen att jag haft nog med smärta och lidande! Jag vill aldrig bara sjuk igen! Jag vill vara en frisk, pigg och glad människa, och mamma! Framförallt mamma just nu, för det är jag inte när jag inte är pigg...

Jag känner att jag blir nästan lite deprimerad över att inte orka med, jag har haft nog med det nu. 

Har i alla fall preppat mig med alvedon och nässpray inför natten så jag ska få sova, så just nu känner jag mig nästan frisk... Men bara nästan...

#blogg100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback