Konsert!

Har varit på Remix-konsert ikväll! 
Såå bra!
Man blir så glad!

Och Alvin var hemma med pappan och Eddie sov igenom HELA konserten!

Har ff inte vaknat...
Efter denna dag behövde jag det!

Eddie har varit missnöjd och skrikit i princip hela dagen. Bara sovit korta stunder. 
Så när pappan kom hem var det i grevens tid, då var min energi slut. 

Nu känner jag mig pigg och återhämtad, men lika bra att gå och sova ändå och samla krafter till morgondagen.

Nåt som slog mig på konserten var att jag lyssnar så lite på musik!
Det finns ju så mycket bra musik, jag har Spotify och ändå lyssnar jag aldrig.

Ända gången är när jag klippet gräset, få brukar jag lyssna på Digilistan, all populär musik på en gång. 
Men aldrig annars. Det gjorde jag förut.
Kan det ha med mitt yrke att göra? Att när jag är hemma vill jag helst ha tyst!? 

Ska försöka lyssna mer på musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback