Utmaning 15 - mina löparskor

Just nu är de rätt utslitna och vill gå i pension, mina Asics Gel-Convector.
Så det är ju tur att jag inte springer så mycket!


Min plan är att önska mig pengar i present när jag fyller år och köpa nya då, det blir ju precis lagom tills jag planerar min löpardebut igen! 

Har provat ett par Adidas (och kanske ett par Nike?) men gillar Asics. Fast jag har ju alltid köpt pronationsskor och då blir utbudet lite begränsat.
Är sugen på att testa några lite tunnare Nike eller Adidas eftersom några av mina favvobloggar använder och berömmer de och se hur de funkar. 
(Jessica Clarén Nike och Träningsglädje Adidas)

Kanske dessa Nike free 5.0
Eller dessa Adidas Cosmic Boost


Men dessa är så himla snygga!
Asics Gel-Noosa tri, visserligen avsedda för triathlon-utövare, men det gör väl inget!
(Bilder från sportamore, där det verkar vara rea på alla löparskor...)

Men då man inte är gjord av pengar så vill man ju inte chansa för mycket... 
Får se var det slutar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback