Utmaning 18 - sport på tv

Har aldrig varit nån som tittar särskilt mycket på sport på tv:n. Förutom Lilla Sportspegeln när man var liten.
Och de stora mästerskapen, om jag haft tid att se de.
Har aldrig planerat livet efter de.

De senare åren har längdskidor dragit mig till tv:n och ishockey-VM tittar jag också gärna på om jag har möjlighet. 

Annars är ju Mästarnas mästare ett av favoritprogrammen och de sista åren har jag börjat följa Gladiatorerna, för det är kul att se utmanarna, tidigare tyckte jag själva gladiatorerna var sjukt töntiga, men nu är det rätt skoj att se de oxå, hur grymt tränade de är! 

Och så gillar jag ju både Svett och etikett med Kalle Zackari Wahlström och En klassiker i SVT. 

Men allt detta intresse för program som handlar om träning måste jag nog säga kommit efter att jag själv börjat träna.
Man får andra perspektiv, vet liiite mer om vad som krävs för att lyckas. 


Kommentarer
Postat av: Träningsblogga - Ida

Svett och etikett är fantastiskt!
Och En klassiker om Lidingöloppet gjorde mig sugen på att testa på det, fast det såg så himla jobbigt ut.... :)

2015-06-20 @ 10:49:25
URL: http://traningsblogga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback