Utmaning 27 - utomlandträning

Eftersom jag inte är den globetrotter jag önskade att jag var så blir det inte så många utlandsresor. 
Men de två sista jag varit på (utav tre totalt) så har jag haft med mig springskorna (säger man så eller är det ett dagis/barnord?? Jobbskadad...) och faktiskt tagit en joggingtur varje gång.

Den första gången på Gran Canaria var jag T om ut på en morgonjogg, innan de andra stigit upp! 
Men den blev inte så lång eftersom jag är för feg för att ge mig iväg nån längre bit själv... 
Andra gången så gick vi på promenad och sen joggade jag hem, mitt på dagen i gassande sol, var nog lite föör varmt egentligen, tror jag började frysa lite när jag kom tillbaka, inge bra tecken, så det blev raskt ett dopp i poolen. 
Annars så är det ju träningsresan till Portugal och den har jag ju redan nämnt för er, eller hur!? Eller skulle ni vilja veta mera om den? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback