Dag 76

Oj, vilken dag! 
Började med att ringa veterinären då katten gjort illa tassen.

Väl där blev både jag och E bitna (katten gillade inte att bli fasthållen och pillas i såret och få sprutor...) E gick det hål på, men jag klarade mig med klösmärke sen och uppepå det så fick jag blodtrycksfall! 

Så vi drog på sjukstugan för att kolla blodtrycket, vilket var helt OK 140/80, däremot ville de inte släppa E utan stelkrampsspruta och en tiodagars penicillinkur! 

Så både E och katten går på varsin penicillinkur nu! 
Och katten är betydligt piggare också! 

Sen har det väl varit rätt lugnt... 

#blogg100

Kommentarer
Postat av: Morma

Oj vad BT sjunkit, va bra!!

2015-05-21 @ 07:16:37
Postat av: Kickan

😂 bra dag!

Svar: Typisk Elf-dag!
Helelena

2015-05-21 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback