Dag 80

Så sakteliga börjar man känna igen kroppen.
Alla gravidgrejer som försvunnit och en helt vanlig kropp som kommer tillbaka.
T.ex så känner jag mig typ aldrig kissnödig nu, eftersom jag inte blir sprängkissnödig, om ni förstår, utan den lilla kissnödigher jag känner av reflekterar jag inte ens över. (Vilket då alltså inte är som vanligt än då)

Jag är sugen på mat och vill och kan äta vad jag vill utan att oroa mig för halsbränna eller illamående!
Hurra! 

Och jag börjar känna sug, och möjlighet, att använda min kropp som verktyg. Ta i! Och det går, jag kan, jag orkar! 

Men steg 1 är förstås att bygga upp en stark core igen, få ihop magmusklerna.
Har inte kommit igång med mammamage-appen än, men vilken dag som helst nu! 
Försöker tänka på att spänna bålen när jag är igång och promenerar och så, men känner att jag rätt fort blir trött.

#blogg100



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback