Dessa små...


Jag älskar de oändligt, men de kan oxå driva mig till vanvett!!!

Idag har jag nog haft rätt låg energinivå, medans Alvin haft hög energinivå och Eddie har haft en dag när han knappt sovit, vilket gör honom högst missnöjd vad det lider.

Dålig kombo. Riktigt dålig kombo.
Hur jag än vänder och vrider mig så räcker inte mina krafter till såna här dagar! Eller jo, det gör de ju, men inte blir de nå bra dagar... 

Som tur är har jag ju en sambo som kommer hem tillslut. Hur gör ensamstående?? Det övergår mitt förstånd! All heder åt ensamstående föräldrar!!

En promenad med Eddie i babybjörn och Alvin skuttandes räddade i alla fall förmiddagen. Såå härligt väder, vem kan vara sur då?


Och lunch i solen. 
So far, so good.
Sen barkade det utför...

Nu sover de små sockergrynen i alla fall och jag ska göra det med. 
Nu väntar ju en helg med pappan hemma så på måndag har jag förhoppningsvis nya superkrafter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback