Äntligen!!!

Ikväll blev det av! Som jag längtat! Och fasat...

Första joggingturen sen....förra sommaren!? 
Blev ingen lång tur, men lugn!

Runkeepern stämmer inte heller, då batteriet dog. Därför blev det ingen bild av den fantastiska kvällssolen som förgyllde min runda, eller mina röda kinder efter intervallerna!

Men jag gick först en sväng runt grannarna, sen joggade jag runt Gisselgård och sen fick jag feeling och körde fem backintervaller i backen på "bakvägen". 

Inte nog med det.

När jag kom hem fick jag ännu mer feeling och körde 3*10
-djupa benböj med uppsträckta armar (för mer rörelse tror jag 😄)
-10 armhävningar mot köksbänk
-10 höftlyft med Alvin på! 
-och lite yogastretch!

Jag är imponerad själv.
Och trött i benen... 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback