Mål

Har gått bra även idag! 
Inga onyttigheter, mycket vatten, yoga idag med fokus skuldror och mamma mage-appen!!

Har oxå funderat över en present när jag gått ner 10 kg. Och en sak jag gärna vill ha är en woolpower-zipjacka!

En grå. Tror jag. Supersnygg och framförallt superskön!!

Gillar lager 2-plagg! Fleecejackor, powerhoudi och tjocka, varma, mysiga plagg! 
Om jag ska vara riktigt optimistisk och tänka att jag når målet redan under sommaren så kanske jag får fundera ut nåt annat, om det inte blir en kall sommar, men brukar ju alltid dyka upp träningskläder man vill ha så det lär väl va minsta problemet. Men för nu är detta min morot! Dags att börja spara pengar då! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback