Suuug!!

Sprang över denna bild och blev sjukt sugen på att vara lättare, snabbare, ha bättre kondition och mer motivation!! Och på att springa!
1,5 år sedan. Gaah! Vill vara där nu!!!

Denna vinter har varit urusel rent hälsomässigt... 
Mycket onyttigt och lite motion.
Har gått upp många kilon EFTER graviditeten, och känner mig lite besviken att jag låtit det hända. 

Har ju å andra sidan inte mått så bra, men inget blir ju hellre bättre av att äta onyttigt. 

Såg en man jogga förbi jobbet idag. Och kände att jag längtar efter att orka. Orka springa en mil. Inte fort, men orka. Längtar efter att springa långt och länge.

Ska göra upp en plan, och ta tag i detta. 
Detta får bli min målbild. Hit ska jag igen. 
Jag vill känna mig pigg, stark och uthållig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback