Gästrum

Sover med denne stilige herre i gästrummet inatt. 

Han är min lilla trygghet... ❤️
Var en "läxa" från psykologen.
För att få mer och bättre sömn såklart.

Försökte sova här när jag mådde som sämst och var i störst behov av sömn, men det gick inte så bra. Kände mig ensam och otrygg utan min familj... 
Så sen dess har jag sovit i sovrummet, även fast det betyder att jag definitivt vaknar varje natt när Eddie vaknar. 
Men det har ändå känts bättre och jag har känt mig trygg. 
Har bara förknippat detta rum med ångest. 

Men nu var det ett tag sen jag sov här och nu mår jag ju bättre så psykologen tyckte jag skulle prova igen, för att få sova bättre helt enkelt.
Så vi provar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback