Sjukstuga!

Eddie har varit förkyld sen lucia, började piggna på sig vid jul, men sen tog det om. Men mest snor och lite hosta, inge feber. Tills igår.
Då blev det över 39 och kräktes. 

Kräkningarna gick över men inte febern och imorse var det ingen pigg kille vi hade...


Och detta är ju en av de saker jag haft ångest över, att barnen ska bli sjuka... 
Som tur var så har han blivit piggare under dagen och ikväll innan han la sig var febern nere på 38. Såå skönt med en piggare bebis!!


Jag gav han en alvedon ändå, så han ska få sova riktigt.

Och sen vaknade han efter 45 min, hade skitit och är nu skitpigg.... 

Tuff dag, kanske jobbigast för mig, som befarar det värsta, men nu hoppas jag han blir frisk! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback