Skön helg!

Känner att jag blir bättre och bättre på att ta det lugnt, göra saker jag mår bra av, stressa mindre och vara mer närvarande. Mer mindful. 
Försöker göra mindfulness-övningar ofta men även vara mer närvarande i livet, njuta av det jag gör. 

Även om det ibland ff känns jobbigt, övermäktigt och som att det aldrig kommer bli bra. Men det är mer och mer sällan.

Idag har varit en bra dag!
Hela familjen sov till halv nio(!!!) även om Eddie vaknade nå gånger. 
Sen frukost och sen ett varv i skidspåret!
Älskar att bo så nära ett skidspår, blir då mycket lättare att ta sig iväg!
Sen lek ute med Alvin innan lunch och den blev det bråttom ner och handla (ok, blev lite stress, men det var gör att hinna på bolaget och köpa ett gott vin innan de stängde, och stressen varade bara i de sex minuter det tog från köksbordet till bolaget!

Sen blev det bus på golvet innan vi landade i soffan och Eddie somnade, jag halvslumrade och Alvin sov inte alls och E for iväg på uppdrag.

Sen lagade jag en riktigt god middag, som kommer serveras fler gånger!
Hittade på Ica-appen, använder den appen massor!
Om ni provar och inte hittar Santa Marias cajunkrydda på affären så googla recept och gör egen, det gjorde jag!

Innan middagen kom barnens kusiner hit för övernattning så efter maten hoppade de i badet, och vi gick en lugnare stund. 
Sen blev det film och godis i soffan innan de somnade i gästrummet. 
En säng full med kärlek, tillika tre kusiner som älskar att reta varandra...! ❤️ 

Och nu är jag slut som artist! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback