Att slippa bry sig!

Var till Sollefteå idag efter jobbet. Med prickarna på!
Dock inte resten av påskoutfiten.

Och när vi kommer hem utbrister tonåringen i huset "Har du varit till Sollefteå sådär!?!? Vilken tur att jag inte var med!!" På sådär typiskt tonåringsvis och jag förstår hur han känner. 

Men är så otroligt glad (och det är så skönt) att jag numera är gammal och trygg och struntar fullständigt i vad folk tycker, om jag ens skulle fundera över om de tycker nåt!!

Har varit på bowlingen, gått på stan, fikat, ätit på restaurang och gått på mataffären med påskprickar och inte en enda gång tänkt att jag skulle ha tvättat bort de! Det ÄR ju faktiskt påsk! 

Och har inte sett nån som kollat konstigt på mig heller! Nån som flinat lite åt mig kanske, men det är ju härligt att glädje folk! 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback