God morgon!

Sjukstugan är officiellt stängd! (Här hemma alltså!!) förutom lite snor som härjar runt.

Och klockan är nu 08.39 och Eddie sover ff!!!
Detta med sommartid verkar vara hans grej! Eller så är det för att han var vaken en halvtimme eller så inatt och härjade. 
Inte för att det har stoppat honom från att kliva upp 6 ändå... 

Men Alvin är vaken i alla fall, och jag med då. 
Har förstartat med frulle i soffan. 
Apelsin, te och nu ska jag kika på tredje avsnittet av Gympaläraren med Kalle Zackari Wahlström på SVT. 

Fantastiskt program! 
Tror jag måste bli gympalärare!!
Det kanske är det som är mitt kall i livet!?
Pedagogiskt arbete med idrott och hälsa, det som jag gillar och kan!

Klarar jag av tonåringar då är frågan? 
Känns som den målgruppen som är viktigast, och svårast... 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara gör det! Skulle passa dig perfekt ❤👍/Lena

2016-03-29 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback