Hallå!

Förlåt för dålig uppdatering.
Tiden springer iväg och jag gör allt och inget! 
Sen sist har vi varit till stan och badat, shoppat och provat ut glasögon till mig!
Har haft för flera år sedan, är lite närsynt så jag klarar mig rätt bra utan, men när jag kör bil och tittar på tv och så så blir jag trött i ögonen och får huvudvärk, bättre och sämre i perioder. Men nu kände jag att det var dags att skaffa ett par. Bild får ni när de kommit!
Nybadad pojke! 😍
Jag har oxå cyklat, till den stora parkeringen ovanför tunneln i stadsberget. 4,6 mil blev det och tog bra precis två timmar. Fantastiskt fin dag och fin plats! Har bestämt att jag ska cykla dit fler gånger när vädret är fint och ta med fika!

Var faktiskt lite läskigt att cykla genom tunneln dock! Hade jag inte trott, men den är längre och mörkare och kallare när man inte åker bil! Fick en lätt sväng av klaustrofobi därinne! Och dessutom motvind! Så på hemvägen cyklade jag runt. Inte för att jag inte klarat att cykla igen men för skojs skull och när möjligheten fanns...


Sen grillade vi med några nära och kära på kvällen! Och första middagen ute!

Och sen är vi väl mest ute, tar det lugnt. Tvättar och städar ni vet. Fotbollsmatch för V i söndags. 
Sen har jag och Eddie blivit förkylda, smittade av E, så igår och idag blir det väldigt lugnt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback