Morsdag!

Var det igår... 
Den spenderades med att fira mammor!

Först ut var E's och jag blev väl firad samtidigt. Ett citronträd fick jag och en chili fick svärmor. Och tårta! 

Sen blev det fotbollsmatch för V.
Sen hann vi hem nån timme innan det var dags för middag och fira min mor.

Men den bästa morsdagspresenten fick jag i morse! 
Båda barnen bestämde sig nämligen för att sova! Hela natten! I sina egna sängar!! Utan en enda störning!! Till klockan sju, då vaknade Eddie. Sen låg vi och myste och...ja, Eddie klättrade väl och drog runt, men inte så farligt, så vi låg kvar tills Alvin vaknade vid tjugo över åtta! 


Idag har vi bara grejat på här hemma.

Har ÄNTLIGEN städat vårat sovrum. 
Efter att ha prioriterat de två stora barnens rum var det äntligen vårat sovrums tur... 

Och nu har jag just varit på en lätt joggingrunda. Ville känna mig för men inte ta ut mig inför Vårruset på onsdag. Så det blev tre km, lugnt. Och det kändes jättebra! Ett lagomt pass såhär två dagar innan när det bara var tredje gången jag sprungit nu.
Känns bra inför onsdag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback