Godaste mackan!!

Vi åt tacos i helgen och jag slängde ihop en variant av guacamole. Det blev kvar och igårmorse slängde jag den på en knäckemacka, wasa sport för att vara exakt, och la på några plommontomater, de små är godast!

Och jeezez, vilken god macka det blev!! Kan vara den godaste knäckemackan jag ätit!!

Fanns kvar imorse oxå! 😋

Receptet på ett ungefär:
3-4 avokado
Limesaft från 1 lime
En pressad vitlök
En halv hackad chili
För mycket koriander
Och på tok för mycket salt, som ramlade i av misstag.
Släng i en avokado till för att späda koriandern och saltet! 😂
Och citronpeppar!
Rör ihop allt och krossa avokadon lite, men jag gillar när det är lite bitar kvar!
Resultatet: magiskt god guacamole!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback