Icaklassikern!

Del två i Icaklassikern är nu avslutad!! Den fysiskt lättaste grenen, men blev ändå stressigt på slutet!

3 km simning på sex veckor.
Jag älskar ju att bada, vare dig det är i pool, sjö, å eller älv, så det är inga problem i sig. Men med E med skena på fingret och att hösten kom snabbt gjorde att det blev svårt att hitta tillfälle. Med åldern har man ju blivit mer badkruka, även om jag tycker att jag tuffat till mig de sista somrarna igen. Men blev en trip till Sollefteå och badhuset idag igen. Denna gång följde familjen med och badade oxå! Har närt två riktigt vattendjur vid min barm! 😂

Lilla E slänger sig utför den lilla rutschkanan med huvudet förre och garvar bara när han landar i vattnet! Och i barnpoolen vägrar han hålla i nån, helst inte i den stora simbassängen heller, men finns ju inte så mycket alternativ där. 😊
A älskar oxå att bada!

Däremot är min mobil proppandes proppfull så jag kan inte knäppa nå kort. Den har gnällt i flera månader men nu börjar den tvärvägra, så är väl bara ett att göra... Har startat igång datorn (typ ett halvår sen sist) så när som helst ska jag föra över de 1700 bilderna!! Sen blir det mer bilder här med!!

Ni får hålls tillgodo med denna då länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback