Low life...

Har haft en vecka nästan med väldigt låg energi nivå! Sovit dåligt och ingen energi på dagarna. Mensveckan...

Och hur mycket jag än velat och vetat att träning skulle hjälpa (i alla fall lättare, promenader) så har jag inte tagit mig upp ur soffan!
Det har inte gått!
Förutom löpturen, som gick fantastiskt!

Men häromnatten sov jag totalt tolv timmar, med några uppvaknanden så nu börjar jag bli mig själv igen.

Igår blev det en ny joggingtur!
Inte lika lätt på steget, men med typ 6.30 i snitt, så det gick ju i hyfsad fart! Däremot började det spänna i vaden redan från början och det blev bara värre. Men har stretchat och masserat och värmt så det känns bättre. Tror mest det är ovana så ska ta det lite lugnt och styrketräna mera!

Men vädret! Ni ska få se vädret!!
Det var det som fick mig ut igår, och det faktum att jag inte tränat på många dagar!
Blev 4,5 km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback